Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חיזבאללה דגל / סערת הדגל על בניין העירייה: "זו איוולת מוסרית וערכית - לבנו | מעריב

חיזבאללה דגל / סערת הדגל על בניין העירייה: "זו איוולת מוסרית וערכית - לבנו | מעריב. סעודיה טוענת שתפסה כבר 60 מיליון כדורי סם שהוחבאו בסחורות מארץ הארזים. בשבוע שעבר הסתננה קבוצת פעילים להטבים עם דגלי הגאווה לכנס הבית היהודי בחיפה וסולקה משם במכות. המשטרה לא חשפה את הסיבה לטיסות האלו, או לקשרים בין החשודים לארגון חיזבאללה. © סופק על ידי הארץ דגל חיזבאללה לצד כרזה עם דיוקנו של מזכל הארגון חסן נסראללה סמוך לצידון, ביולי 2020 צילום: מבזקי חדשות, כתבות כלכלה, ספורט, רכילות, בריאות, טכנולוגיה מהארץ ומהעולם.

הפעילים תועדו מניפים דגלי חיזבאללה, לבנון ופלסטין וקוראים קריאות גנאי @rubih67 pic.twitter.com/xhmyfr8ilo. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. ברגעים הראשונים עוד סברו שמדובר בהסחה לפעולה אחרת בגזרה אחרת, ולכן הונחו התושבים להיכנס למרחבים ממוגנים המסרים האלה נועדו להזהיר את חיזבאללה, שמבקש עדיין לנקום את מות הפעיל שלו בדמשק. אבל צריך לזכור שמה שנראה לנו כמו כאוס חינני הוא בסופו של דבר כאוס, ובהרבה מקרים מדובר בתרבות עידוד אלימה ובריונית. יש לציין כי חולדאי במעשה זה לא יעבור על החוק כלשונו, שכן מדובר בהקרנה ולא בהנפה, אך זהו מעשה דומה הראוי לגינוי.

הרתעה או התרעה? | ישראל היום
הרתעה או התרעה? | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
כבר בנאום הפתיחה שלה, בטקס חילופי השרים, הרימה רגב את דגל חיזבאללה, והכינה אותנו לגל טרור שהיא עלולה לחולל לא רק במשרד התחבורה, אלא גם כלפי הלכידות של מרימה את דגל חיזבאללה. אבל צריך לזכור שמה שנראה לנו כמו כאוס חינני הוא בסופו של דבר כאוס, ובהרבה מקרים מדובר בתרבות עידוד אלימה ובריונית. במקום מוקשים ישנים, קיים חשש להפעלתם. מבזקי חדשות, כתבות כלכלה, ספורט, רכילות, בריאות, טכנולוגיה מהארץ ומהעולם. המשטרה לא חשפה את הסיבה לטיסות האלו, או לקשרים בין החשודים לארגון חיזבאללה. חיזבאללה לא באמת יכבוש את הגליל וינסה להפתיע עם פלוגות רדואן, רחפנים ופצמרים כבדים, אבל גם לנו יש הפתעות והרבה כוחות מיוחדים שיגנו בתוך הישובים. כך היה כשהניפו לראשונה דגל אשף, וכל המדינה געשה שזה לא חוקי.היום כל שמאלן שמכבד את עצמו ואינו מניף דגל אשף בהפגנה הזויה כלשהי,הוא איננו שמאלן.כך יקרה גם עם דג. החוק במדינת ישראל אוסר על התקהלות סביב הנפת דגל של מדינת אויב.

הצעתי לחולדאי להקרין דגל חיזבאללה במקום דגל לבנון.

בנוסף, דגל חיזבאללה ודגל הרשפ נצפו ביציע. מאז 1973 דגל ישראל מונף על ראש התורן בבניין המועצה. חלק מהמסקנות לאחר מלחמת לבנון השנייה היו שהצבא לא היה ממש ערוך למלחמה והאימון הזה לצד אימונים נוספים והכנות שנערכות כל העת הוא חלק מהמהלך שאמור להכין את ישראל בצורה. לצהל נדרש זמן כדי להבין שבכך הסתיים האירוע. הלוואי שכל אויבינו היו חיזבאללה. בנוסף, דגל חיזבאללה ודגל הרשפ נצפו ביציע. מבזקי חדשות, כתבות כלכלה, ספורט, רכילות, בריאות, טכנולוגיה מהארץ ומהעולם. לפי שעה אין נפגעים או נזק. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. אך האיחוד האירופי מגדיר רק את הזרוע הצבאית של חיזבאללה ארגון טרור ובשנים האחרונות ישראל מנסה לשכנע מדינות נוספות להוציא גם הזרוע הפוליטית שלו אל מחוץ לחוק. וזה כבר חייל מצבא לבנון, מעליו דגל חיזבאללה, צופה בשיעמום על האש. ברגעים הראשונים עוד סברו שמדובר בהסחה לפעולה אחרת בגזרה אחרת, ולכן הונחו התושבים להיכנס למרחבים ממוגנים המסרים האלה נועדו להזהיר את חיזבאללה, שמבקש עדיין לנקום את מות הפעיל שלו בדמשק. לאזור האסור בכניסה נכנס איש חיזבאללה והציב את הדגל של ארגון הטרור.

דגל חיזבאללה, לבנון ופלסטין מול מטולה. יש לציין כי חולדאי במעשה זה לא יעבור על החוק כלשונו, שכן מדובר בהקרנה ולא בהנפה, אך זהו מעשה דומה הראוי לגינוי. כך היה כשהניפו לראשונה דגל אשף, וכל המדינה געשה שזה לא חוקי.היום כל שמאלן שמכבד את עצמו ואינו מניף דגל אשף בהפגנה הזויה כלשהי,הוא איננו שמאלן.כך יקרה גם עם דג. הלוואי שכל אויבינו היו חיזבאללה. חיזבאללה תכנן לחסל מחט או מגד בצפון.

חיזבאללה - ארכיון כתבות - עמוד 2 מתוך 78 - Nziv.net
חיזבאללה - ארכיון כתבות - עמוד 2 מתוך 78 - Nziv.net from www.nziv.net
הלחימה הפסיכולוגית, כפי שכבר פרסמנו בימים האחרונים, נמשכת כל העת עם הפצת תמונות ברשתות החברתיות וסרטוני תעמולה של חיזבאללה. לא תאמינו מה קרה לאיראני שהצית דגל ישראל. בריטניה כבר הוציאה את הארגון כולו מחוץ לחוק ואוסרת כליל פעילות חיזבאללה בשטחה. בנוסף, דגל חיזבאללה ודגל הרשפ נצפו ביציע. אוהדי פנאתינאייקוס נכנסו עם ההולנדים והיוונים הגיבו בחזיזים ואבוקות שהושלכו ליציע מצד היוונים. לפי המשטרה המקומית, השוטרים גילו ראיות לכך שהחשודים החזיקו בתעודות בשפה הערבית הנושאות את דגל חיזבאללה ועמם טסו ברחבי העולם. מאז 1973 דגל ישראל מונף על ראש התורן בבניין המועצה. © סופק על ידי הארץ דגל חיזבאללה לצד כרזה עם דיוקנו של מזכל הארגון חסן נסראללה סמוך לצידון, ביולי 2020 צילום:

אוהדי פנאתינאייקוס נכנסו עם ההולנדים והיוונים הגיבו בחזיזים ואבוקות שהושלכו ליציע מצד היוונים.

ברגעים הראשונים עוד סברו שמדובר בהסחה לפעולה אחרת בגזרה אחרת, ולכן הונחו התושבים להיכנס למרחבים ממוגנים המסרים האלה נועדו להזהיר את חיזבאללה, שמבקש עדיין לנקום את מות הפעיל שלו בדמשק. יש לציין כי חולדאי במעשה זה לא יעבור על החוק כלשונו, שכן מדובר בהקרנה ולא בהנפה, אך זהו מעשה דומה הראוי לגינוי. חלק מאותם אנשים, על פי המודיעין במוצב, הם ככל הנראה אנשי חיזבאללה בדמוי אזרחים תמימים, שעוקפים בערמומיות את המגבלות שהוטלו עליהם ופועלים על הגבול בלי הרף, לפעמים גם בחסות. אחרי שגילתה 2.5 מיליון כדורים בפירות וירקות מלבנון הודיעה: בנוסף, דגל חיזבאללה ודגל הרשפ נצפו ביציע. במקום מוקשים ישנים, קיים חשש להפעלתם. התנקשות ישראלית לאור יום במערכת הביטחון מעריכים: הברחות חיזבאללה מסבכות את לבנון. דגל חיזבאללה מעבר לגבול ליד קיבוץ ברעם (צילום: מערכת עניפה של חיסולים סודיים? לפי שעה אין נפגעים או נזק. הפעילים תועדו מניפים דגלי חיזבאללה, לבנון ופלסטין וקוראים קריאות גנאי @rubih67 pic.twitter.com/xhmyfr8ilo. חיים גורן, חבר מועצת תל אביב יפו, מספר בשיחה עם ערוץ 20:

וזה כבר חייל מצבא לבנון, מעליו דגל חיזבאללה, צופה בשיעמום על האש. הלחימה הפסיכולוגית, כפי שכבר פרסמנו בימים האחרונים, נמשכת כל העת עם הפצת תמונות ברשתות החברתיות וסרטוני תעמולה של חיזבאללה. הפעילים תועדו מניפים דגלי חיזבאללה, לבנון ופלסטין וקוראים קריאות גנאי @rubih67 pic.twitter.com/xhmyfr8ilo. הסעודים דורשים מהממשלה בביירות לפעול מיד נגד האחראים, ושולחים רמז ברור: חיזבאללה לא יוותר על ההרתעה, למרות המכה הקשה שספג • פרשנות.

ראש ממשלת לבנון מאשים: "ישראל מנסה לשנות את כללי העימות"
ראש ממשלת לבנון מאשים: "ישראל מנסה לשנות את כללי העימות" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
הסעודים דורשים מהממשלה בביירות לפעול מיד נגד האחראים, ושולחים רמז ברור: הברחות חיזבאללה מסבכות את לבנון. חיזבאללה הציב מארב נט סמוך להר והרג שני לוחמי גבעתי כנקמה על חיסולו של ג'יהאד מוע'ניה וגנרל אירני כתוצאה מתקיפה אווירית במרחב סוריה. לפי המשטרה המקומית, השוטרים גילו ראיות לכך שהחשודים החזיקו בתעודות בשפה הערבית הנושאות את דגל חיזבאללה ועמם טסו ברחבי העולם. אך האיחוד האירופי מגדיר רק את הזרוע הצבאית של חיזבאללה ארגון טרור ובשנים האחרונות ישראל מנסה לשכנע מדינות נוספות להוציא גם הזרוע הפוליטית שלו אל מחוץ לחוק. הדגל הזה אומר הכל על חיזבאללה, על מהותו ועל דרכי פעולתו, ורק העיוור או המסרב לראות לא מבחין בכך. יש לו יכולות, אבל יש לו גם מנהיג פרגמטי, יציב, מבין עניין. לגורמי הביטחון ביישובי הצפון הסמוכים לגבול הועברו הנחיות ולפיהן יש לשמור על שגרת חיים לצד הגברת הכוננות ועיבוי צוותי האבטחה מחשש.

כך היה כשהניפו לראשונה דגל אשף, וכל המדינה געשה שזה לא חוקי.היום כל שמאלן שמכבד את עצמו ואינו מניף דגל אשף בהפגנה הזויה כלשהי,הוא איננו שמאלן.כך יקרה גם עם דג.

לאזור האסור בכניסה נכנס איש חיזבאללה והציב את הדגל של ארגון הטרור. ברגעים הראשונים עוד סברו שמדובר בהסחה לפעולה אחרת בגזרה אחרת, ולכן הונחו התושבים להיכנס למרחבים ממוגנים המסרים האלה נועדו להזהיר את חיזבאללה, שמבקש עדיין לנקום את מות הפעיל שלו בדמשק. הפעילים תועדו מניפים דגלי חיזבאללה, לבנון ופלסטין וקוראים קריאות גנאי @rubih67 pic.twitter.com/xhmyfr8ilo. בשבוע שעבר הסתננה קבוצת פעילים להטבים עם דגלי הגאווה לכנס הבית היהודי בחיפה וסולקה משם במכות. זאת בושה וחרפה שהורידו אותו. השניים נתפסו עי המשטרה הפדרלית, אודות לתביעה של הקהילה היהודית daia באישר. מבזקי חדשות, כתבות כלכלה, ספורט, רכילות, בריאות, טכנולוגיה מהארץ ומהעולם. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים, כמו גם לגבי היקף הפעילות הצהלית והתגובה הצפוייה של חיזבאללה. חיזבאללה לא יוותר על ההרתעה, למרות המכה הקשה שספג • פרשנות. מאז 1973 דגל ישראל מונף על ראש התורן בבניין המועצה. כל זאת מטרים ממוצב נורית שבגבול לבנון. כבר בנאום הפתיחה שלה, בטקס חילופי השרים, הרימה רגב את דגל חיזבאללה, והכינה אותנו לגל טרור שהיא עלולה לחולל לא רק במשרד התחבורה, אלא גם כלפי הלכידות של מרימה את דגל חיזבאללה. בנוסף, דגל חיזבאללה ודגל הרשפ נצפו ביציע.

הלחימה הפסיכולוגית, כפי שכבר פרסמנו בימים האחרונים, נמשכת כל העת עם הפצת תמונות ברשתות החברתיות וסרטוני תעמולה של חיזבאללה חיזבאללה. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון.

Post a Comment for "חיזבאללה דגל / סערת הדגל על בניין העירייה: "זו איוולת מוסרית וערכית - לבנו | מעריב"